۷ کیلومتر از باند دوم محور سرایان_دوست آباد زیر بار ترافیک رفت

همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی، ۷ کیلومتر از قطعه اول باند دوم محور سرایان_دوست آباد به صورت رسمی زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان با پنجمین روز دهه فجر، قناعت برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر به سرایان سفر کرد. امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز در این برنامه‌ها استاندار را همراهی می‌کنند.

برنامه‌های پنجمین روز دهه فجر در شهرستان سرایان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شده و با افتتاح ۱۳ پروژه شرکت توزیع نیروی برق، ۷ کیلومتر جبهه دوم محور سرایان- دوست آباد، مدرسه خیرساز برکت، نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلووات، واحد تولید گلخانه و.. ادامه می‌یابد.

آغاز عملیات اجرایی ۱۴ کیلومتر جبهه دوم محور سرایان- دوست آباد نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای امروز پیش بینی شده است.

 افتتاح و کلنگ زنی دو قطعه از پروژه دو بانده سازی محور سرایان- دوست آباد 

با حضور استاندار خراسان جنوبی، مراسم افتتاح و کلنگ زنی دو قطعه از پروژه دو بانده سازی محور سرایان- دوست آباد به صورت همزمان برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مديران استانی و شهرستانی برگزار شد و ۷ کیلومتر از قطعه اول باند دوم محور سرایان_دوست آباد به صورت رسمی زیر بار ترافیک رفت. این قطعه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

در ادامه این برنامه عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم محور سرایان _دوست آباد به طول ۱۴ کیومتر نیز آغاز شد. اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این ۱۴ کیلومتر ۲ هزار میلیارد ریال است.

طول محور سه راهی روم- دوست آباد- سرایان- فردوس ۱۲۵ کیلومتر است که با این ۷ کیلومتر مورد بهره‌ برداری قرار گرفته، ۴۳ کیومتر زیر بار ترافیک رفته و عملاً این محور ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید   145 نیروگاه خورشیدی در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

مراسم بهره برداری رسمی یک واحد گلخانه در سرایان

مراسم بهره برداری رسمی یک واحد گلخانه با حضور استاندار خراسان جنوبی در سرایان برگزار شد. این واحد گلخانه با زیربنای ۳ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع ایجاد شده است.

راه اندازی این واحد گلخانه برای ۲ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر نیز غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است. مبلغ اعتبار هزینه شده برای احداث و راه اندازی این گلخانه ۳۲ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها