محدودیت گاز برای صنایع خراسان جنوبی لغو شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به ایجاد شرایط پایدار در شبکه انتقال گاز، محدودیت‌های مصرف گاز در بخش صنایع استان از روز گذشته رفع شده و در بخش اداری هم فردا به مدار باز می‌گردد.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا عباس‌زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شاخص مرکز استان افزود: در چند هفته اخیر به دلیل ماندگاری هوای سرد و سرمای کم‌سابقه در استان شاهد افت فشار گاز بودیم اما با همراهی مردم در بخش‌های مختلف صرفه‌جویی خوبی در مصرف انرژی حاصل شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم با پویش «هر خانه یک اتاق گرم» اظهار داشت: با صرفه‌جویی که صورت گرفت امکان ارائه خدمات برای همه مردم فراهم شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل افت فشار گاز از اواخر دی ماه محدودیت‌هایی در بخش های غیرخانگی ایجاد شد که با ثبات وضعیت موجود در شبکه انتقال گاز استان، از روز گذشته تمامی محدودیت‌های مربوط به صنایع استان برطرف شده و با ظرفیت صد درصدی از سوخت گاز می‌توانند بهره‌مند شوند.

وی افزود: البته تأمین گاز چهار صنعت عمده استان از جمله شرکت فولاد قاین، نیروگاه برق و ۲ کارخانه سیمان باقران و قاین با مدیریت دیسپچینگ گاز ایران تنظیم می‌شود.

عباس‌زاده گفت: صرفه‌جویی در مصرف گاز همچنان مورد تأکید است تا بتوانیم بدون مشکل انرژی مورد نیاز استان و واحدهای تولیدی را تأمین کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی میزبان پنج لاله گمنام

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها