برگزاری همایش مجاهدان سایبری در خراسان جنوبی و تجلیل از برگزیدگان

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری همایش مجاهدان سایبری در استان خبر داد و گفت: 52 نفر از برترین‌های فضای مجازی، تیم‌های رویداد تولید محتوای بسیج و برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این مراسم تجلیل شدند.

به گزارش  “پیام خاوران“، سجاد رضایی صبح امروز در همایش مجاهدان سایبری و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی اظهار داشت: پنجمین همایش مجاهدان سایبری به مناسبت دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از برگزیدگان و برترین‌های فضای مجازی، مدیران حوزه فرهنگ، رسانه و فضای مجازی امروز در مجتمع غدیر برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مراسم از 52 نفر از برگزیدگان فضای مجازی و برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر تجلیل خواهد شد افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی و رسانه سراسر استان برای فعالیت مضاعف در عرصه فضای مجازی و ارج نهادن به فعالیت مجاهدانه آنان در این عرصه است.

رضایی به ظرفیت بالا و بسیار خوب فعالان فضای مجازی استان اشاره کرد که در تنگناهای خاصی که توسط دشمن در عرصه فضای مجازی و رسانه بر علیه انقلاب اسلامی تحمیل شده فداکارانه و مجاهدانه خدمت‌رسانی می‌کنند و پای کار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواخر آبان ماه در سه بخش نرم افزار موبایل، پویانمایی و تولید انیمیشن و بازی تلفن همراه برگزار شد که امروز از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

رضایی ادامه داد: برگزیدگان مرحله استانی در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کردند و تیم بزرگمهر قاین رتبه اول را کسب کرد.

وی به برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان جنوبی نیز اشاره کرد و افزود: 375 اثر در بیرخانه جشنواره دریافت شد که پس از داوری 18 اثر برگزیده انتخاب شد.

بیشتر بخوانید   تجاری‌سازی زرشک از مسیر گردشگری غذا

مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تجلیل از 52 نفر از برترین‌های فضای مجازی، رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال بسیج در همایش مجاهدان سایبری، عنوان کرد: امسال در حوزه پایشگری، انتشار، سواد رسانه‌ای کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است.

اگر فضای مجازی مدیریت و کنترل نشود برای جامعه تهدید است

حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش اظهار داشت: دشمن‌شناسی، دانستن هدف و برنامه دشمن، کسب آمادگی برای مقابله و اقدام به‌موقع در جنگ روایت‌ها اهمیت دارد.

وی گفت: پیمودن 40 سال دوم از 40 سال اول انقلاب آسان‌تر است به شرطی که جوانان زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند و کسانی می‌توانند انقلاب و اسلام را حفظ کنند که دارای سه خصوصیت بصیرت، استقامت و مطلع از مواضع حق باشند.

خسروی بصیرت را به معنای دشمن‌شناسی دانست و تاکید کرد: باید دشمن را شناخت و آمادگی لازم را کسب کرد تا بتوان در مقابل دشمن اقدام به‌موقع و به اندازه انجام داد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زمان و اقدام به‌موقع در رسانه اهمیت دارد گفت: اگر فضای مجازی مدیریت و کنترل نشود برای جامعه تهدید است در غیر این صورت می‌تواند مفید هم باشد به طوری که غربی‌ها نیز برای استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند.

خسروی با تاکید بر اینکه همه باید بسیج شوند تا مثل دوران دفاع مقدس مقابل دشمن بایستیم گفت: اگر بخواهیم حریم فضای مجازی را از دشمن پس بگیریم، سرلوحه تلاش باید جهاد تبیین باشد، در دوران دفاع مقدس از همه اصناف و سنین حضور داشتند لذا اکنون در میدان جهاد تبیین نیز همه باید نقش ایفا کنند.

بیشتر بخوانید   ارزآوری ۲۷ هزار دلاری شرکت تیزپاک خراسان

وی عنوان کرد: برجسته کردن نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی و برجسته کردن نقاط ضعف دشمن در جبهه فضای مجازی باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها