افتتاح پروژه احداث روشنایی حدفاصل میدان زینبیه تا دبیرستان حجت شهر مود + عکس

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار سربیشه ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی پروژه احداث روشنایی حدفاصل میدان زینبیه تا دبیرستان حجت شهر مود افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری “ پیام خاوران “ طالبی با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام به مردم اعلام شود، گفت: دشمن شدیدترین هجمه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای را علیه ایران به‌ کار گرفته و برای جوانان تصویری از ایران غیرواقعی را در شبکه‌ های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی به نمایش می‌گذارد و همچنان تحریم‌ها، هجمه‌های فرهنگی و اجرای پروژه نفوذ را در برنامه‌های خود دارد.

وی بیان کرد:  با وجود این شرایط سخت، جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته به دستاوردهای زیادی در بخش‌ های مختلف دست یافته که از جمله آن، استقلال سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی با اشاره به وجود مشکلات در کشور، گفت: دولت مردمی سیزدهم برای جبران عقب ماندگی‌ها مردانه وارد میدان شد و تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکلات و کمک به توسعه و پیشرفت کشور کرد اما برای سرعت گرفتن موفقیت‌ها نیازمند اتحاد و همدلی است.

مهدی دادگر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این آیین، افزود: پروژه احداث روشنایی حدفاصل میدان زینبیه تا دبیرستان حجت مود با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون تومان افتتاح و نزدیک به هزار خانوار ازین پروژه بهره مند می شوند.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سرمایه گذاری 141 میلیارد تومانی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها