بانک کشاورزی خراسان جنوبی ۲۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد/افتتاح طرح های کشاورزی با تسهیلات بانک کشاورزی در دهه فجر

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از ۲هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت کرده است.

حسین مودی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری “ پیام خاوران “ با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،درگزارشی عملکرد بانک کشاورزی خراسان جنوبی را تشریح کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از ۲۶هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از ۲۵هزار نفر متقاضی پرداخت شد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۶ درصدرشد داشته است.

وی همچنین گفت:در مدت مذکور ۳۶۵ فقره تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: در زمینه مردمی سازی یارانه ها با پرداخت ۲۸۹۰ میلیارد ریال به بیش از ۳۰۰۰ نفر تولید کننده به عنوان بازوی فعال دولت در اجرای این طرح همکاری شده است.

مودی بیان کرد: بانک کشاورزی با پرداخت ۳۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۳۶۶ نفر ،رشد ۴۰۰۰درصدی را در تعداد و مبلغ پرداختی تسهیلات از اعتبار مذکور کسب کرده است.

تسهیلات قرض الحسنه

مودی در ادامه نقش بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه علی الخصوص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و قرض الحسنه فرزند آوری را قابل توجه خواند و گفت : با توجه به نگاه حمایتی بانک در راستای تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و نیز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،پرداخت تسهیلات مذکور را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت:پرداخت ۳۰۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به ۳۶۰ نفر،پرداخت ۱۰۳۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۷۲۹نفر از مزدوجین،پرداخت ۳۹۷ میلیارد ریال تسهیلات فرزند اوری به ۸۱۷ نفر و پرداخت ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به۳۳ نفر،بخشی از پرداخت های تسهیلات قرض الحسنه بانک کشاورزی در مدت یاد شده می باشد.

بیشتر بخوانید   اخبار افتخارات مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در یک نگاه

مساعدت با تولید کنندگان

مودی ادامه داد: بانک کشاورزی در راستای مساعدت به تولید کنندگان خسارت دیده از عوامل قهری،از محل اعتبارات بند ” خ ” ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه، بدهی تعداد ۸۳۳۲ نفر به مبلغ ۲۵۷۰ میلیارد ریال را امهال نموده در این زمینه مقام دوم کشور را در سال ۱۴۰۱ کسب کرده است.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه مساعدت از محل وصول نقدی به ۲۹۱۶ نفر از بدهکارانی که بدهی خود را به صورت نقدی پرداخت کرده اند،مبلغ ۱۸۵۳ میلیارد ریال تسهیلات جدید پرداخت گردیده است.

حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: صندوق بیمه کشاورزی استان نیز از ابتدای سال زراعی جاری(مهر ماه ۱۴۰۱)تا پایان دی ماه،تعداد ۱۶۶هزار راس انواع دام،۱۳هزارو ۸۰۰ هکتار محصولات باغی،۹ هزار و ۵۰۰هکتار محصولات زراعی و بیش از ۱۰ میلیون قطعه طیور بیمه نموده است .

مودی اظهارکرد: در سال زراعی گذشته مبلغ ۸۴۰ میلیارد ریال غرامت برآورد که تا کنون ۶۶۰ میلیارد ریال آن به کشاورزان خسارت دیده تحت پوشش بیمه پرداخت و مابقی در حال پرداخت می باشد.

مسئولیتهای اجتماعی

وی ادامه داد: بانک کشاورزی خراسان جنوبی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۱۰۰ جلد دفتر و ۳۰بسته نوشت افزار تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم اهدا کرده است.

افتتاح طرح های کشاورزی با تسهیلات بانک کشاورزی در دهه فجر سال ۱۴۰۱

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی افزود:در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تعداد ۱۵ طرح کشاورزی و دامپروری با تسهیلات ۱۳۸۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در شهرستانهای استان افتتاح و به بهره برداری رسیده اند که این تعداد طرح، زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید   نامگذاری یک معبر اصلی بیرجند به نام سردار شهید سلیمانی

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها