۷۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی بهسازی و روکش شد

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای حدود ۷۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در جاده های استان طی ۱۰ ماه اخیر خبر داد.

به گزارش پیام خاوران ، محمد فدوی در بازدید از محورهای خراسان جنوبی اظهار داشت: با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به بهسازی و روکش آسفالت شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: ازعملیات بهسازی و روکش راه‌های شریانی، فرعی و روستایی که در استان آغاز شده تاکنون روکش بیش از ۵۹۶ کیلومتر از راه های استان و بهسازی ۱۰ کیلومتر راه روستایی از این محور‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

فدوی اضافه کرد: از ابتدای سال ۳۳ قرارداد در حوزه راه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۲۶۹ ریال در زمینه  بهسازی و روکش راه‌های استان منعقد شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که برای نگهداری رویه آسفالتی راه‌ها انجام می‌شود انجام چاله پرکنی برای رفع خرابی‌هایی است که نیاز به اقدام سریع دارند که به همین منظور ۱۹۴۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تاکنون با برنامه ریزی و مدیریت اداره نگهداری راه‌های استان، توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابعه در سطح راه‌ها مصرف شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

بیشتر بخوانید   احداث کارخانه شیرخشک شتر در خراسان جنوبی در صورت تامین شیر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها