رونمایی از پلتفرم رسمی ” ایران سفر” توسط شرکت دانش بنیان ایراکد

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایراکد گفت: پلتفرم” ایران سفر ” اولین سامانه با هدف ارزان سازی سفر است که به سفارش شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، توسط این شرکت طراحی و اجرا شده است.

مهندس کاظم معماری مدیر عامل شرکت دانش بنیان ایراکد در گفت وگو با پایگاه خبری ” پیام خاوران “ اظهار داشت:  این پلتفرم با طراحی ظاهر جدید و با جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی پیاده سازی شده است.

وی افزود ایران سفر با معرفی بیش از ۱۰ هزار مقصد گردشگری فوق العاده در کشور و ارائه بالغ بر ۳ هزار محتوا و مقالات ، راهنمای مناسبی برای سفر هم وطنان عزیزمان است.

مهندس معماری مدیر عامل شرکت دانش بنیان ایراکد بیان کرد: رزرو پرواز داخل و خارج کشور، اقامتگاه و تور و غذا از دیگر قابلیت های این پلتفرم می باشد.

مهندس معماری با اشاره به قابلیت های پلتفرم ایران سفر گفت: این وب سایت با کمک gis بهترین مسیرهای سفر با قابلیت رزرو اقامتگاه و رستوران، نقلیه سفر و… را برای هم وطنان فراهم می کند و در آخر یک گزارش کامل از سفر، در اختیار آنها قرار می دهد.

«پلتفرم ایران سفر»، پلتفرم رسمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود. این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.

براساس اعلام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری به علاقمندان خدمات ارزان و مشاوره سفر را ارائه می کند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رونمایی از سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها