تغییر قدرت از غرب به شرق با محوریت آسیا رقم خورده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تغییر قدرت از غرب به شرق با محوریت آسیا رقم خورده است گفت: حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد ایران در گام بعدی در نظم نوین جهانی به یک قدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش  “پیام خاوران” سردار سلیمانی صبح امروز در مراسم افتتاح وبهره برداری همزمان ۶۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در طبس اظهار داشت:بنده به عنوان یک سرباز ملت وانقلاب اسلامی می گویم ایران عزیزدر پرتو انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب تبدیل به قدرت منطقه ای شده است.

وی افزود: با روندی که ملت ایران در پیش گرفت و با حضور تعجب برانگیزی که در ۲۲ بهمن نشان داد ایران در گام بعدی در نظم نوین جهانی به یک قدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: قدرت از غرب به شرق با محوریت آسیا رقم خورده و جایگاه ایران قوی در این نظم نوین جهانی را باید دید.

سلیمانی با بیان اینکه دشمن سالهاست توطئه‌هایی علیه ایران طراحی کرده که این موضوع مبتنی بر اطلاعات دقیقی است که از طراحی و هماهنگی برخوردار است افزود: مغز اصلی این طراحی‌ها در درون حاکمیت آمریکا است که با کشورهای اروپایی تقسیم کار کردند و همه این اتفاقاتی که دیدید به بهانه‌هایی از قبل برنامه ریزی شده بود  که با عدم همراهی ملت ایران مواجه شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ۳۱ شهریور امسال گزارشی تهیه کردند برای نظام سلطه و اعلام کردند که این فتنه به دلیل عدم همراهی ایران شکست خورده، ولی ادامه دادند و علیرغم اینکه شکست را پذیرفتند در رسانه‌هایشان بر استمرار این فتنه تأکید دارند گفت: در ۲۲ بهمن  سرتاسر ایران در بیش از هزار و ۴۰۰ شهر و ۳۵ هزار روستا آمدند و در صحنه‌ تجدید میثاق و بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمن زدند.

بیشتر بخوانید   کمیته تخصصی طرح خرده‌فروشی در مرز ماهیرود تشکیل ‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: همیشه تحولات از درون حوادث رقم می‌خورند همان طور که پیروزی نظام انقلاب اسلامی و ساقط شدن رژیم پهلوی سرآغاز اتفاقات بزرگ در تاریخ کشور ما شد.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها