ترویج اقامه نماز از اولویت‌های سازمانی شرکت گاز خراسان جنوبی است

با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی از فعالین اقامه نماز شرکت گاز استان در سال ۱۴۰۱ تقدیر به عمل آمد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در مراسم تجلیل از فعالین اقامه نماز در شرکت گاز استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان یک وظیفه دینی مهم و اساسی در جامعه، همواره به عنوان یکی از اولویت‌های سازمانی شرکت گاز استان بوده و ترویج و تشویق به این عمل، در نهایت به رشد فرهنگی و اخلاقی جامعه کمک شایانی می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به کسب امتیاز کامل شرکت گاز استان در ارزیابی شورای اقامه نماز استان در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: اقامه نماز به عنوان یک عمل عبادی، نه تنها می‌تواند انسان را به سمت آرامش برونی و درونی سوق دهد، بلکه با تمرین دادن انضباط شخصی و توانایی کنترل اراده، در ایجاد شخصیت قوی و پایدار نیز مؤثر است.

وی افزود: با تلاش همکاران، مواردی همچون برگزاری جلسات آموزشی، تبلیغات در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف و برگزاری پرشور اقامه نماز در محل کار ، در ترویج فرهنگ اقامه نماز موثر بوده است.

محمودی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت همکاران در ترویج فرهنگ نماز یادآور شد: این همکاران با ارائه راهکارهایی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز، بهبود وضعیت نمازگزاران و ایجاد شور و توجه به اهمیت این عمل مقدس، به نحو چشمگیری در ترویج این فرهنگ مقدس مؤثر بوده‌اند.

گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان ، از فعالین اقامه نماز شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ایمیدرو برای شتاب بخشی به تعهدات خود در خراسان جنوبی تلاش بیشتری داشته باشد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها