بازاریابی و  فروش محصولات صنایع دستی استان از حالت سنتی خارج شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: بازاریابی و  فروش محصولات صنایع دستی باید از حالت سنتی خارج شده و به روز شویم که این موضوع در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی ظرفیت‌های بی‌نظیری در زمینه جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی دارد که باید بیش از گذشته از این پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به دیدار خود با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان گفت: در بازیدهای مختلف در داخل استان صنعتگران مشکلاتی در زمینه تسهیلات، صادرات و بازاریابی محصولات تولیدی خود ارائه کردند.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: در زمینه بازاریابی محصولات صنایع دستی هدف‌گذاری کرده‌ایم و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان محوریت این کار را برعهده دارند.

قناعت افزود: به دنبال آن هستیم که شرکت‌های تعاونی استان را تجمیع کنیم‌ و این اقدام کاری مهم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه بازاریابی و  فروش محصولات صنایع دستی هم باید از حالت سنتی خارج شده و به روز شویم که این موضوع در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در گذشته به خراسان جنوبی بی‌توجهی شده اما در دولت سیزدهم زمینه برای کار و فعالیت فراهم شده و تلاش ما هم شکوفایی ظرفیت‌های مختلف استان است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جدیدترین شرایط فروش 2محصول خودروسازی فردا+قیمت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها