نرم‌افزار کاربردی رادیو مالیات در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از راه اندازی نرم‌افزار کاربردی رادیو مالیات در استان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران“، علی کریمدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای دانش و فرهنگ مالیاتی و دسترسی عمومی به آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و موارد آموزشی قوانین و تکالیف مالیاتی، نرم‌افزار کاربردی رادیو مالیات توسط سازمان امور مالیاتی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور با توسعه نوآوری‌های ارتباطی در تمامی بخشها، رادیو مالیات، پایگاه خبری تحلیلی مالیاتی ایران اینتا، نرم افزار کاربردی مالیات من و … را در راستای تکریم ارباب رجوع و نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی و از همه مهمتر دسترسی سریع و آسان و به موقع قوانین و دستورالعمل‌ها و تکالیف مالیاتی جهت برخورداری مؤدیان  از حداکثر تسهیلات و مشوق‌های مالیاتی و عدم تعلق جرایم قانونی، راه‌اندازی کرده است.

کریمدادی ادامه داد: هدف سازمان امور مالیاتی مردمی سازی نظام مالیاتی کشور است و در این راستا آمادگی همکاری با همه فرهیختگان و کارشناسان مربوطه برای تولید محتوای مناسب را دارد. لذا سعی شده است در رادیو مالیات محتواهای صوتی مناسب جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان ایجاد شود که در همین زمینه با آموزش قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و همچنین بیان نقطه ‌نظرات اساتید، دانشگاهیان و مقامات اجرایی پیرامون مالیات پرداخته می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی یادآور شد: رادیو مالیات یک اپلیکیشن و نرم‌افزار همراه است که علاوه بر سکوی نرم افزار کاربردی مالیات من در وبگاه radio.tax.gov.ir قابل دسترسی است و علاقه‌مندان می‌توانند این نرم افزار را از سایر وبگاه‌ها و تارنماها نیز دریافت و از امکانات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرار مالیاتی پزشکان بدون نسخه در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها