۴ هزار و ۷۰۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۴ هزار و ۷۰۰ هزار ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

به “پیام خاوران” سرهنگ جواد بخشی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس گمرک در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای بازارچه مرزی ماهیرود به یکدستگاه تريلی كشنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، مقدار ۴ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

وی افزود: ماموران در این رابطه یکدستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بخشی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعاتی که از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۱۴ هزار و ۴۰۰ عدد ترقه سیگاری خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یکدستگاه اتوبوس این مقدار ترقه را کشف کردند.

بخشی اظهار داشت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان بیرجند به یکدستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، تعداد ۱۴ هزارو ۴۰۰ عدد ترقه سیگاری كشف كردند که در این رابطه یک نفر متهم دستگير و با تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید   وضعیت مطلوب کیفیت برق در خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها