محدوديت‌های ترافيكی روز برات در بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز برات در مرکز استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علیرضا عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضمن تبریک نیمه شعبان، میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و با توجه به اینکه شهروندان بیرجندی طبق روال همه ساله در روز ۱۴ شعبان (برات) برای زیارت اهل قبور به مزار شهدا و بهشت متقین مراجعه می‌کنند پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای تسهیل در عبور و مرور، نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پس از تکمیل شدن ظرفیت پارکینک‌های بهشت متقین اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: به همشهريان عزيز توصیه می‌شود از نقاط مختلف شهر با استفاده از وسايل نقليه عمومی به مزار شهدا مراجعه کنند و آن دسته از شهروندانی كه قصد دارند از وسيله نقليه شخصی استفاده کنند می‌توانند از سه مسير جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: شهروندان در مسیر شمال شهر از بلوار جوادیه، بلوار پیامبراعظم (ص) به مزار شهدا عزیمت کرده و خودروهای خود را در پارکینک ضلع شمال شرقی و یا در امتداد بلوار پیامبر اعظم(ص) پارک کنند.

عباسی بیان کرد: شهروندان در مسیر جنوب شهر ازبلوار پیامبر اعظم(ص)، تقاطع عباس آباد به مزار شهدا عزیمت و خودروهای خود را در حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینک تعبیه شده در ضلع شمال غربی و امتداد رودخانه پارک کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: شهروندان در مسیر هسته مرکزی شهر نیز ازخیابان انقلاب و جمهوری، میدان امام حسین (ع) به مزار شهدا عزیمت و در محوطه باز مقابل مزار شهدا(قتلگاه) و پارکینک ضلع غربی و شرقی و امتداد رودخانه خودروهای خود را پارک کنند.

وی عنوان کرد: شهروندان همانند گذشته همکاری لازم با عوامل پلیس راهور را داشته باشند و تاکید می‌شود جهت رفاه حال خود و سایرین خودروهای خود را به صورت منظم و به صورتی که سد معبر ایجاد نشود پارک کنند.

بیشتر بخوانید   ماهیانه بیش از ۴ هزار حواله نان بین نیازمندان شهر بیرجند توزیع می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تأکید کرد: پس از تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ‌ های داخل بهشت ممتقین، ممنوعیت تردد از ورودی‌ها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها