۱۳۸۰ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی واگذار می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: سهم استان از ۲۳ هزار واحد مسکن محرومین تحویل شده در کشور، یک هزار و ۳۸۰ واحد است.

به گزارش “پیام خاوران“جواد قناعت صبح امروز در حاشیه مراسم واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، رؤسای کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراه بود اظهار داشت: امروز به بهانه سالروز تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) دل نیازمندان در سطح کشور شاد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این کار به صورت مشارکتی بین نهادهای انقلابی با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شد سهم خراسان جنوبی از ۲۳ هزار واحد مسکو نی که در این مراسم تحویل می‌شد، یک هزار و ۳۸۰ واحد است.

وی تأکید کرد:  خراسان جنوبی به لحاظ تعداد واحدهای اجرا و تحویل شده از این ۲۳ هزار واحد، ششمین استان کشور است.

قناعت تصریح کرد: این کار بزرگ با همراهی نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد  مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی انجام گرفت و توانستیم در پایان سال دل نیازمندان را شاد کنیم.

در پایان این جلسه کلید سه واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اهدا شد.

بهره‌گیری از ظرفیت شبکه خیران در تأمین مصالح ساختمانی، تأمین مسکن برای اقشاری که بیشترین نیاز را دارند، تکمیل واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان، اولویت تکمیل مسکن مددجویان در طرح نهضت ملی مسکن، هم آهنگ شدن نهادها در گره گشایی از مردم و بهره گیری از ظرفیت مردم از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره و تأکید شد.

بیشتر بخوانید   لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۲

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها