۷۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در خراسان‌جنوبی تکمیل شد

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج خراسان جنوبی تکمیل شده است، گفت: سال آینده دو هزار و ۱۱۰ نفر از استان به حج اعزام می شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین دستگردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام حج تمتع برای کسانی که سال ۹۹ وجه را واریز کرده ولی به واسطه شیوع کرونا امکان تشرف پیدا نکردند و دارندگان فیش حج سال ۸۵ از دهم اسفند ماه فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر اساس این اولویت‌ها تاکنون ۷۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج خراسان جنوبی تکمیل شده است، بیان کرد: در مجموع در سال آینده دو هزار و ۱۱۰ نفر از استان در قالب ۱۵ کاروان در مراسم حج تمتع ۱۴۰۲ شرکت خواهند کرد.

دستگردی در زمینه هزینه‌های حج تمتع گفت: برای دارندگان فیش حج تمتع سال ۸۵ هزینه سفر بین ۱۱۵ تا ۱۳۵ میلیون تومان خواهد بود که این تفاوت هزینه به مدت سفر و هتل محل اقامت بستگی دارد.

وی ادامه داد: البته بدون شک همه اولویت‌های ما در کاروان‌ها ثبت نام نخواهند کرد چرا که برخی از افراد به دلایل مختلف چون افزایش هزینه‌ها از سفر انصراف می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی یادآور شد: سازمان حج و زیارت پیگیر کاهش زمان سفر و در نتیجه کاهش هزینه‌ها هست ولی این موضوع مهم به محدودیت پروازها هم بستگی دارد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در زمینه پروازهای عتبات از خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال پروازهای عتبات از فرودگاه شهید کاوه بیرجند انجام می‌شود ولی در ماه رمضان به دلیل کاهش متقاضی این پروازها انجام نخواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اشتغال بیش از 1000 زندانی در زندان‌های خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها