مانور خرابکاری تاسیسات گازرسانی در منطقه مرزی خراسان جنوبی برگزار شد +تصاویر

در راستای افزایش آمادگی تیم‌های واکنش در شرایط اضطراری، با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، مانور خرابکاری در ایستگاه تقلیل فشار گاز شهر درح برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز در حاشیه این مانور اظهار داشت: ارتقاء آمادگی و افزایش توان عملیاتی کارکنان علی الخصوص در شهرستان‌های مرزی در زمینه مقابله با تهدیدات از قبیل درگیری، اغتشاش، ورود غیرمجاز، حملات تروریستی، سرقت، آتش سوزی و غیره از اهداف اصلی برگزاری مانور فوق بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در شهرستان‌های مرزی و دارای شرایط خاص و اهمیت موضوعات حفاظتی و امنیتی برای این زیرساخت‌ها برگزاری مانور فوق دارای اهمیت بالای بوده است.

وی با تشکر از تعامل و همکاری سازنده نیروهای امدادی (آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر) نیروی انتظامی و سپاه در اجرای این مانور اظهار داشت: افزایش هماهنگی و مدیریت صحیح و به هنگام میان واحدها درون سازمانی و سازمان‌های درگیر در زمان بحران از سایر اهداف مورد تاکید در برگزاری این مانور بوده است.

محمودی افزود: ارزیابی وضعیت آمادگی و نحوه هم افزایی، مهارت و اقدام فوری و به موقع نیروهای واکنش سریع شرکت گاز استان و تیم چک و خنثی شهرستان در شرایط اضطراری و بحرانی، ارتقای سطح آگاهی، مشخص کردن وظایف و مسئولیت‌های افراد درگیر در زمینه نحوه مواجهه با خرابکاری در تاسیسات، افزایش هماهنگی و مدیریت صحیح و به هنگام میان واحدها و سازمان‌های درگیر در بحران از سایر اهداف اجرای مانور فوق بوده است.

در پایان این مانور جلسه ارزیابی برگزاری مانور خرابکاری در ایستگاه با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، ناظر عالیه حراست شرکت ملی گاز ایران و اعضای کمیته بحران شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار و نقاط قوت و نقاط قابل رشد مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   مضرات چای پررنگ چیست و چرا نباید بخوریم؟

 

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها