روزانه 35 تا 40 اکیپ ثابت و سیار در طرح راهداری نوروزی مشارکت دارند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در قالب طرح راهداری نوروزی روزانه 35 تا 40 اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

به گزارش “پیام خاوران” اسداله جلال زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از 25 اسفند ماه 1401 آغاز و تا 15 فروردین ماه 1402 ادامه دارد گفت: طرح راهداری نوروزی با هدف آماده سازی محورهای ارتباطی استان برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: در قالب این طرح روزانه 35 تا 40 اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و 250 نیرو و 215 دستگاه خودرو در این طرح فعالیت خواهند کرد.

جلال زاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محور‌های مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد تصریح کرد: در همین راستا از اول اسفند ماه نسبت به آماده سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده ای اقدام شده است.

وی به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای اشاره کرد و گفت:در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام نوروز 1402 یادآور شد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی به مسافرانی را دارند که از محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند.

دبیر کمیته حمل و نقل خدمات سفر استان  اضافه کرد: در کمیته حمل و نقل ، شرکت های مسافربری در پایانه های استان نیز با ناوگان مسافری مجهز و با برنامه ریزی های انجام شده و آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

بیشتر بخوانید   تجارت شرق کشور در جاده‌ای روستایی

وی با اشاره به اینکه درمجموع 33 مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده است یادآور شد: کاربران جاده‌ای، می توانند با بهره‌گیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها