انجام بیش از ۱۵ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از ثبت بیش از ۱۵ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه طی ۶ سال گذشته در این شرکت خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مهم مستلزم اجرای دقیق دستورالعمل‌های ایمنی و رعایت مقررات مربوطه است که این  امر به درستی در پهنه گسترده استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه انجام مقررات و الزامات HSE مانع از خدمت رسانی بی وقفه و سریع به مشترکین نشده است، افزود: این شرکت با هدف حفظ سلامت کارکنان پیمانکاری و رسمی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های شرکت توانسته است به این میزان از انجام کار بدون حادثه دست یابد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: برای انجام ایمن کارها و جلوگیری از وقوع حوادث حین کار، این شرکت همواره در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان خود در حوزه HSE به برگزاری دوره متناسب برای کارکنان مشتمل بر تعداد ۹۹ هزار و ۹۴۵ نفر ساعت دوره های ایمنی و آتش نشانی، درس آموزی از حوادث و باز آموزی از پروانه‌های انجام اقدام کرده است.

محمودی با بیان اینکه انجام کار ایمن، بدون ایجاد تدابیر مناسب در جهت اجرای ایمن فعالیت‌ها و همکاری بین بخشی صورت نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری تمام واحدهای شرکت در اخذء  ۳۳ هزار و ۳۱۳ مجوز انجام کار و رعایت دستور العمل و مقررات در حین کار، نقش بسزائی در ثبت رکورد ۱۵ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه داشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح سایبان دام در محلات عشایری سرایان اجرا شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها