پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند آغاز شد + عکس

 پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند همزمان با دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور صبح امروز در اتاق بیرجند آغاز شد.

به گزارش ” پیام خاوران”، در این دوره، ۳۰ نفر برای شرکت در انتخابات هیات نمایندگان اتاق بیرجند ثبت نام نمودند که از این تعداد، صلاحیت قطعی ۲۴ نفر با احراز شرایط لازم (منطبق بر آیین‌نامه انتخابات) و تایید نهایی انجمن نظارت بر انتخابات، مورد تایید قرار گرفت.

در پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند، سرنوشت ۱۵ کرسی هیات نمایندگان اتاق بیرجند  تعیین می شود.

این انتخابات همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند واقع در سایت اداری آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند ۷نفر در حوزه بازرگانی، ۷نفر در حوزه صنعت،۶ نفر در حوزه کشاورزی و ۳ نفر در حوزه معدن نامزد شده‌اند که اعضا از بین آنان به ۱۵ نفر برای عضویت در هیئت رئیسه اتاق بیرجند رأی می دهند.

فرایند انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی   به‌صورت الکترونیکی وهر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و هیئت نظارت بر انتخابات نیز بر روند برگزاری این انتخابات نظارت دارد.

این خبر به روز رسانی می شود…

 

 

 

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ضعف شدید زیرساخت‌های ورزش قهرمانی حرفه‌ای در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها