اتصال ۱۵ روستای دیگر خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اسفند ماه ۱۵ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی بهی صبح امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ۱۲ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات و در مجموع بهره‌مندی ۱۵ روستای جدید استان از ابتدای اسفند ماه خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۳ سایت جدید الاحداث در روستاهای بزبیشه قائنات، حسن آباد و معصوم آباد زیرکوه راه‌اندازی شده‌اند که مجموعا ۴ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۲۴ خانوار را از پوشش تلفن همراه بهره مند و به شبکه ملی اطلاعات متصل کرده است.

وی افزود: با ارتقاء تکنولوژی ۹ سایت تلفن همراه روستاهای سراب، رجنگ، گزومون و عباس آباد میم قائنات، خواجه دوچاهی نهبندان، عزیزآباد بشرویه، خنگ بیرجند، پیستان طبس و پدران علیا سربیشه مجموعا ۱۱ روستا با جمعیتی بالغ بر ۶۴۰ خانوار از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال از محل منابع مذکور بوده و توسط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول اجرایی شده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شرکت ۲۵۰ نفر در دوره‌های آموزش صنایع‌دستی خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها