کسب ۸ رتبه برترجشنواره ملی شهید سلیمانی توسط شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در اختتامیه دومین جشنواره ملی علمی، فرهنگی و هنری شهید سلیمانی شرکت گاز استان خراسان جنوبی با ارسال ۱۴۱ اثر موفق به کسب ۸ رتبه برتر شد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی؛ بستری مناسب برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌های موجود در صنعت نفت و گاز با تأسی از ویژگی‌های اخلاقی والای این سردار فداکار ملی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و خدمت رسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس نتایج اعلام شده در اختتامیه این جشنواره، شرکت گاز استان خراسان جنوبی با ارسال ۱۴۱ اثر موفق به کسب رتبه چهارم و شرکت گاز استان بوشهر، پالایشگاه گاز فجرجم و مجتمع گاز پارس جنوبی در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این جشنواره، شناسایی استعدادها، توانایی‌های کارکنان، خانواده‌های محترم‌ همکاران اعم از نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری در سرتاسر استان است افزود: بر اساس داوری‌های انجام شده ملیحه عباس نژاد موفق به کسب رتبه اول در رشته طراحی پوستر، امیر نظام دوست موفق به کسب رتبه دوم در رشته شعر و نادره کامرانی‌فر موفق به کسب رتبه سوم در رشته نقاشی شدند.

محمودی با اشاره به درخشش سایر برگزیدگان در رشته کتابخوانی گفت: حسن شیرین، حسین دهقان و سیدمحمد موسوی موفق به کسب رتبه دوم و عباس خاکسار و سیدعلی شریفی مقام سوم رشته کتابخوانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از مشارکت بالای همکاران برای حضور در این جشنواره گفت: امیدواریم در دور بعدی این جشنواره شاهد حضور پرشورتر همکاران و خانواده‌های معززشان و کسب افتخارات بیشتر برای شرکت گاز استان خراسان جنوبی باشیم.

بیشتر بخوانید   تفاهم نامه احداث کشتارگاه مرغ در شهرستان سربیشه منعقد شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها