تفاهم نامه احداث کشتارگاه مرغ در شهرستان سربیشه منعقد شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه احداث طرح کشتارگاه طیور در شهرستان سربیشه خبر داد.

مهدی جعفری در گفتگو با “پیام خاوران” اظهار داشت: در حال حاضر ۷۴ واحد مرغ گوشتی فعال در شهرستان سربیشه وجود دارد.

وی ظرفیت این تعداد واحد مرغ گوشتی فعال در شهرستان سربیشه را یک میلیون و ۱۳۳ هزار قطعه و ظرفیت تولید ۹۰۰۰ تن به صورت سالیانه عنوان کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان سربیشه در پرورش مرغ گوشتی طرح کشتارگاه مرغ در این شهرستان را مورد نیاز دیدیم.

جعفری تصریح کرد: در این راستا با توجه به جلسه توسعه سرمایه گذاری نکوداشت روز شهرستان سربیشه تفاهم نامه ای با شرکت سپید گوشت منعقد می شود.

وی به طرح کشتارگاه طیور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کشتارگاه سپید گوشت با ظرفیت ۲۰۰۰ قطعه در ساعت و ۹۶۰۰ تن در سال احداث می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه این کشتارگاه دارای جواز تأسیس از سازمان جهاد کشاورزی استان است یادآور شد: همچنین این کشتارگاه دارای جواز تأسیس از اداره کل دامپزشکی استان است.

جعفری با اشاره به اخذ پروانه تاسیس این کشتارگاه از بخشداری شهرستان سربیشه اظهار داشت: همچنین این کشتارگاه دارای تغییر کاربری از سازمان محترم جهاد استان می باشد.

وی مجموع سرمایه گذاری مورد نیاز طرح را ۱۸ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سهم آورده متقاضی ۳ میلیارد تومان و ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب از محل اعتبارات اشتغال روستایی عشایری است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه میزان اشتغال این طرح ۷۷ نفر تعهد اشتغال زایی مستقیم است گفت: این کشتارگاه دارای زمین با سند مالکیت، دارای مجوز تاسیس چاه از اداره منابع آبی با تخصیص نیم لیتر در ثانیه، شبکه برق داخل زمین و فاصله ۲۰۰ متری با گاز است.

بیشتر بخوانید   کاهش ۷۲ درصدی مسافر در ناوگان اتوبوسرانی بیرجند

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها