تمام ظرفیت‌ها برای اشاعه معارف در جامعه استفاده شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: لازم است از همه ظرفیت ها برای اشاعه معارف در جامعه استفاده کنیم.

به گزارش  “پیام خاوران” سید محمدرضا طالبی صبح امروز در شورای استانی امر به معروف و نهی از منکر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه می‌توانند از شیوع منکرات در جامعه جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نتایج مطلوب کارهای فرهنگی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: در کنار کارهای فرهنگی باید به موضوع تذکر لسانی و اعمال قانون هم توجه داشته باشیم.

به گفته وی؛ بخش عمده‌ای از آسیب‌هایی که در جامعه رواج پیدا کرده، به واسطه کمرنگ شدن تذکر لسانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بد حجابی را از دغدغه‌های روز جامعه خواند و گفت: هر کدام ما باید در هر مسئولیتی که داریم، نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشیم و در زمینه رفع این معضل اقدام کنیم.

طالبی با تأکید بر اینکه دستورالعمل عفاف و حجاب به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، تصریح کرد: هیچ مسئولی در هیچ نهادی نمی‌تواند بگوید که درخصوص پوشش متعارف کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبر ندارد.

طالبی با اشاره به کارگاه ‌های آموزشی برگزار شده در زمینه عفاف و حجاب، گفت: با عنایت به قیمت چادر، نمایندگی پارچه مشکی لرستان را اخذ کردیم و روز جمعه اولین محموله این کارخانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی در استان عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت. راه‌اندازی مراکز عرضه البسه اسلامی با قیمت مناسب نیز به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

با ترویج فساد و فحشاء در جامعه اراده‌ها برای دفاع از کشور ضعیف می‌شود

بیشتر بخوانید   مدیران قضایی با بسترهای فسادزا در جامع برخورد کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه کرد: همه ما شهروندان یک جامعه زیر چتر قانون از مزایای فراوان و متعددی بهره‌مند هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شایسته نیست شهروندی از مزایای قوانین استفاده کند ولی در عین حال بگوید که فلان قانون را قبول نداشته و به آن عمل نمی‌کنم.

عبادی با تأکید بر اینکه صدها نفر در کشور در بخش امنیت تلاش شبانه روزی برای آرامش و رفاه خانواده‌ها دارند، گفت: ما از مزایای قانون در جامعه استفاده می‌کنیم و در کنار آن باید به بایدها و نبایدهای آن نیز توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی از بی بند و باری‌ها و بدپوششی‌ها در جامعه گفت: بخشی از این رفتارها تنها یک اشتباه شخصی نیست که با تذکر لسانی قابل رفع باشد، بلکه یک جبهه تهاجمی برای تغییر فکر و ایجاد مفاسد متعدد برای جامعه و افکار جوانان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: باید در راهی حرکت کنیم که شهدا شجاعانه برای ما باز کردند و از بیان شفاف دستورات دینی ترسی نداشته باشیم.

عبادی با تأکید بر اینکه در حوزه مقابله با مفاسد اجتماعی و بی حجابی در صورت کم و ناقص بودن قوانین باید آن را اصلاح کنیم، بیان‌کرد: باید در راستای مقابله با سموم فکری که وارد اندیشه فرزندان و جوانان ما می‌کنند نیز تدبیری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با ترویج فساد و فحشاء در جامعه اراده‌ها برای دفاع از کشور ضعیف می‌شود یادآور شد: دشمن و استکبار جهانی با مهندسی تبلیغات، فریب و ترویج دروغ کار خود پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید   حضور با صداقت بسیج در عرصه های مختلف/لزوم گسترش تفکر بسیجی

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها