اولین رویداد استانی “میزبانان شایسته” در بیرجند برگزار می‌شود

مشاور استاندار و مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی از برگزاری اولین رویداد استانی “میزبانان شایسته” امروز عصر در بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمود مقامی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد استانی “میزبانان شایسته” برای نخستین بار در استان گفت و اظهار داشت: این رویداد با هدف آشنایی راهنمایان گردشگری با شیوه‌های مؤثر در ارتباط گیری با مسافرین به منظور افزایش ماندگاری آن‌ها در شهرها و روستاها و همچنین نحوه عرضه و فروش محصولات مزیت دار استان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به صورت ابتکاری و با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است.

مشاور استاندار در امور روابط عمومی با اشاره به اینکه جلسات کمیته تولید محتوا و نوآوری با حضور جمعی از جوانان فعال در حوزه گردشگری، بازاریابی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده، تصریح کرد: تولید محتوا با بهره گیری از ظرفیت‌های فعالان فضای مجازی، برپایی پویش معرفی جاذبه‌های گردشگری، تبلیغات محیطی، معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و آموزش به عنوان محورهای اصلی برای فعالیت این کمیته در نظر گرفته شده است.

مقامی بیان کرد: در آستانه نوروز دو رویداد استانی با موضوع “میزبانان شایسته” و “گردشگری از لنز فعالان فضای مجازی” به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رویداد استانی میزبان شایسته امروز با حضور راهنمایان گردشگری، عوامل ستاد نوروزی و گردشگران در بیرجند برگزار می شود.

به گفته وی؛ تمهیدات ستاد استانی سفر، گردشگری خراسان جنوبی در ۳۶۰ درجه و بازاریابی گردشگری سه موضوع اصلی این رویداد است.

بیشتر بخوانید   ۶۵ درصد اصناف خراسان جنوبی کد بهداشتی دریافت کردند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها