جابجایی۴۱ هزار مسافر در ایام نوروز با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی ۴۱ هزار و ۱۰۷ مسافر در قالب ۳ هزار و ۹۵۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از محورهای استان اظهار داشت: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا پایان روز ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ترددهای ثبت شده در ۸۰ دستگاه تردد شمار استان ۲ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۶۴۴ تردد بوده که با توجه به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۴ درصدی ترددها در استان بوده‌ایم.

وی گفت: مجموع ترددهای روز گذشته نیز ۲۹۳ هزار و ۲۴۴ مورد بوده که نسبت مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح در سال  گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

جلال زاده اضافه کرد: بیشترین تردد در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه، فردوس – بجستان و قاین – گناباد بوده است.

وی از جابجایی ۴۱ هزار و ۱۰۷ مسافر در قالب ۳ هزار و ۹۵۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی در استان خبر داد و افزود: در این حوزه طی مدت یاد شده شاهد افزایش ۲٫۷ درصدی سفر و ۴ درصدی مسافر بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند، ادامه داد: ۲۵۰ نیروی راهداری در قالب ۳۵ تا ۴۰ اکیپ ثابت و سیار با ۲۳۵ خودرو سبک و سنگین راهداری در ۳۳ راهدارخانه طی طرح راهداری نوروزی در استان فعالیت دارند.

جلال زاده یادآور شد: هموطنان عزیز قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید   تدارک ۳۰ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت درمیقات الرضا(ع)/ آمادگی برای میزبانی از دلدادگان رضوی در دهه کرامت

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها