حضور ۷۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم خراسان جنوبی در اعتکاف علمی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:در ایام تعطیلات نوروزی ۷۰۰دانش آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در۲۱ پایگاه اعتکاف علمی مدارس استان شرکت کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، سید علیرضا موسوی نژاد صبح امروز در بازدید از پایگاه اعتکاف علمی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان بیرجند، اظهار داشت: از مجموع دانش آموزان حاضر در اعتکاف علمی ۴۰۰ نفر دختر و مابقی پسر هستند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان شرکت کننده در اعتکاف علمی هر روز  از ساعت ۷٫۳۰ لغایت ۲۲ در پایگاه‌های مدارس حضور داشته و به مطالعه می‌پردازند، عنوان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح اعتکاف علمی از ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۳فروردین ماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش آموزان و استفاده از تجربیات همدیگر را مهمترین  ویژگی‌های اعتکاف علمی دانست و تصریح کرد: فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش آموزان هدف اصلی اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

به گفته موسوی‌نژاد، ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مجرب و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال گذشته، مطالعه و رفع اشکال از جمله خدماتی است که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زلزله فردوس خسارت نداشته است/ کار ارزیابی گروه های امدادی پایان یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها