بازدید معاون استاندار خراسان جنوبی از پویش همراهان سفر ایمن در خراسان جنوبی به روایت تصویر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از طرح پویش همراهان سفر ایمن استان در مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) در محور پرتردد دیهوک بازدید و از نزدیک در جریان روند کار این طرح قرار گرفت.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا عباس زاده صبح امروز در حاسیه این بازدید از برگزاری برنامه پویش همراهان سفر ایمن به محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تقدیر و تشکر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: طی ۳ ماه گذشته جلسات متعدد ستاد خدمات سفر استان برای خدمات دهی بهتر به مسافرین نوروزی برگزار و تمامی امکانات استان برای آسودگی خاطر مسافران بسیج شده است.

به گفته وی؛ ایجاد پویش همراهان سفر ایمن زمینه و انگیزه‌ای برای مسافران و رانندگان فراهم می‌کند تا در ۳۰ کیلومتری شهرها استراحت کرده و بعد ادامه مسیر دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با توجه به پیش بینی‌های افزایش مسافر در ایام نوروز امسال، گفت: اجرای اینگونه طرح‌ها در کاهش خطرات جاده‌ای بسیار مؤثر است.

وی از دست اندرکاران این بخش به خاطر توجه به مقوله آموزش و ارتقاء فرهنگ رانندگی در بین مردم قدردانی کرد و خواستار تداوم آنها به ویژه در روزهایی همچون نوروز شد.

عباس زاده اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و با همکاری مردم در این پویش و مسافران،سفر ایمنی در ایام نوروز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح به مدت ۲۱ روز از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از مهمترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای پویش مردمی همراهان سفر ایمن است که همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان در دو ایستگاه در خدمت مسافرین نوروزی هستند تا سفری ایمن را برای کاربران جاده‌ای، مسافرین و رانندگان شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید   راهکار استاندار برای افزایش درآمدزایی خراسان جنوبی؛ اسانس‌گیری از گل نرگس

وی افزود: علیرغم تمهیدات دستگاه‌ها شاهد عدم رعایت اصول ایمنی و مقررات رانندگی هستیم که این کار نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مردم است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها