مردم روستاهای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در دو سال گذشته حدود ۱۴۶ کیلومتر فیبرنوری و ۱۹ سایت جدید همراه اول احداث شده و تعداد  ۴۶ سایت به ۴G ارتقا یافت و مردم روستاهای تحت پوشش از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

به گزارش” پیام خاوران ” اسماعیل میری، به همراه مدیران ستادی با نماینده مردم شریف شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به بیان اقدامات ، طرحها و پروژه های مخابراتی انجام شده پرداخت و برنامه های در حال اجرای مخابرات منطقه در سطح استان و بویژه در شهرستانهای نهبندان و سربیشه را تشریح کرد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار داشت: طی دو سال گذشته حدود ۱۴۶ کیلومتر فیبر و تعداد ۱۹ سایت جدید همراه اول احداث شده و تعداد  ۴۶ سایت به ۴G ارتقا یافت و مردم روستاهای تحت پوشش از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

میری افزود: انجام پروژه های ارتباطی و توسعه آن تعامل و همکاری سایر سازمانها، ادارات، مردم و همچنین حمایت مسئولین استان را می طلبد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: عدم تغییرتعرفه ها در سالیان گذشته، شرکت مخابرات ایران را با چالش مواجه کرده و رفع این مشکلات نیاز به حمایت مسئولان دارد.

نخعی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه ضمن قدردانی از مجموعه مخابرات منطقه اظهار داشت: مخابرات منطقه خراسان جنوبی در بین سازمانها و ادارات استان از سطح عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و بصورت مستمر در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم استان می باشد.

نخعی در ادامه آمادگی خود را جهت حمایت از برنامه های مخابرات برای توسعه پروژه های ارتباطی اعلام کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   محدودیت صادرات دام از خراسان جنوبی رفع می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها