۱۲فروردين برگ زرينی برتارك درخشان وتابناك مجاهدت‌های استقلال طلبانه

 فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی بمناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در پیامی این روز راگرامی داشتند.

به گزارش ” پیام خاوران “ در پیام حجت الاسلام امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه و سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی آمده است: يوم الله ۱۲ فروردين ثبت برگ زريني ديگر بر تارك درخشان وتابناك مجاهدت‌هاي استقلال طلبانه و آزاديخواهانه تاريخ بشري است كه مي‌توان به جرات آن را در تاريخ معاصر بي نظير دانست به طوري كه تا كنون هيچ رفراندومي در اين سطح و با اين گستردگي و اهميت در يك كشور اتفاق نيفتاده است.

به درستي كه ملت آگاه، آزاده و فهيم ايران اسلامي در دوازدهم فروردين ماه سال ۱۳۵۸، با راي قاطع آري و حداكثري خود به نظام جمهوري اسلامي ايران، انقلاب اسلامي خود را كه در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ واقع شد، تثبيت كرده و بر نوع و شكل حكومتي كه مورد اتفاق ملت بزرگ ايران بود مهر تاييد زدند و آن را در تاريخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسميت دادند.

جمهوری اسلامی درحقیقت شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.

اینجانبان این روز مبارک و فرخنده را به همه هم استانی های عزیز بالاخص خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین بسیجیان جان برکف تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سربلندی و پیشرفت روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید   خام فروشی بزرگترین آسیب برای ظرفیت‌های موجود در خراسان جنوبی است

امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها