۲۶۰۰ اشتراک رایگان به مددجویان نهاد‌های حمایتی در خراسان جنوبی واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از واگذاری ۲ هزار و ۶۷۶ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش “ پیام خاوران “ رحمان محمودی صبح امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال گذشته افتخار واگذاری ۲ هزار و ۳۶۷ اشتراک رایگان برای مددجویان محترم کمیته امداد و ۳۰۹ اشتراک رایگان برای مددجویان  سازمان بهزیستی را با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال داشته است.

وی با اشاره به همت کارکنان در پخت و توزیع غذای گرم هفتگی با عنوان غذای مهربانی برای نیازمندان در سه شنبه‌ها تصریح کرد: شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری‌ مناسبی با کمیته امداد در ارایه خدمات گازرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت داشته است که با یاری پروردگار برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان و خانواده‌های آنان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان  خراسان جنوبی تصریح کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی  از تلاش‌های بی‌شائبه مدیران و کارکنان شرکت گاز در حمایت از جوامع هدف در سطح استان تقدیر و تشکر کرد

عرب گفت: بی‌تردید، اعمال خیرخواهانه در پیشگاه خداوند متعال، بدون اجر نخواهد ماند و لطف و محبت حق تعالی به عنوان پاداش اعمال بندگان صالح و نیکوکار، شامل حال محسنین و خادمان مردم خواهد شد.

در پایان با اهدای لوحی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از همکارانی که در سال گذشته در امور خیرخواهانه همکاری داشته‌اند تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید   جبهه رسانه‌های مطالبه‌گر در خراسان جنوبی تشکیل شود

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها