رشد ۲۰۷ درصدی درآمد پست خراسان جنوبی/ رشد ۶ درصدی مرسوله‌های پستی از استان

مدیرکل پست خراسان جنوبی از رشد ۲۰۷ درصدی درآمد پست استان خبر داد و گفت: یک میلیون و ۳۹۶ هزار و ۶۹۰ مرسوله پستی سال گذشته از استان ارسال شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل‌ ۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین ظهوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پست خراسان جنوبی از استان‌های پیش‌رو در به کارگیری فناوری است و خدمات مبتنی بر فناوری را دنبال می‌کند و شهروندان با مراجعه به سامانه پست سام با نشانی www.postsam.ir می‌توانند فعالیت‌های پستی خود را دنبال کنند.

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته یک میلیون و ۳۹۶ هزار و ۶۹۰ مرسوله پستی از استان ارسال شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل‌ ۶ درصد رشد داشته است همچنین یک میلیون و ۹۲۸ هزار و ۶۵۶ هزار مرسوله پستی به استان وارد شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:  ۸۸ مرکز خرید اینترنتی در این استان فعال است که طی سال گذشته ۹۶ هزار و ۸۸۰ مرسوله خرید اینترنتی وارد استان و ۱۴ هزار و ۷۴۸ فقره مرسوله اینترنتی از خراسان جنوبی به سایر نقاط کشور ارسال شده است که مرسوله‌های اینترنتی وارده به استان پنج درصد کاهش و مرسوله‌های اینترنتی ارسال شده نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

ظهوری بیان کرد: سامانه درخواست غیرحضوری مدارک تحصیلی دانشجویان، پیک هوشمند شهری و فروش اینترنتی کالا‌های تنظیم بازار از خدمات پستی در استان است که به شکل اینترنتی به مردم ارائه خدمات می‌شود.

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: صدور پلاک تلفیقی و کد پستی از جمله خدمات پستی است که سال گذشته پنج هزار و ۵۱۵ فقره پلاک تلفیقی در استان خراسان جنوبی نصب شده است.

وی از رشد ۲۰۷ درصدی درآمد پست در اسفند سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد و گفت: استان خراسان جنوبی در زمینه رشد درآمدی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید   ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم خراسان جنوبی با ارائه تسهیلات قرض الحسنه

ظهوری یادآور شد: بیشترین حجم درآمدی پست استان مربوط به ارسال اینترنتی لاستیک به سایر نقاط کشور بوده و سال گذشته ۴۰۵ هزار حلقه لاستیک به سراسر کشور ارسال شده که رشد ۳۷ درصدی داشته  است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها