مدرسه سازی جلوه شکوهمندی از مشارکت نیک اندیشان و خیرین است

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در پیامی با تبریک  ۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز تکریم خیّرین گفت: مدرسه سازی جلوه شکوهمند و زیبایی از مشارکت نیک اندیشان و خیرینی است که خالصانه دل در گرو زدودن زنگارهای محرومیت آموزشی دارند.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن پیام سید علی خیریه رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین آمده است: ۱۵ رمضان المبارک ، سالروز ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی(ع) به نام روز «اکرام و تکریم خیرین» نام‌گذاری شده است. این مناسبت فرخنده، تلاشی ناچیز در جهت ارج نهادن به اقدامات ارزشمند خیرین و نیکوکارانی است که به تاسی از این امام همام که مظهر جود، کرم  و کمال سخاوت بود دل در گرو احسان و نیکوکاری دارند.

عرصه تعلیم و تربیت و مدرسه سازی جلوه شکوهمند و زیبایی از مشارکت نیک اندیشان و خیرینی است که خالصانه دل در گرو زدودن زنگارهای محرومیت آموزشی از سیمای گوشه و کنار این سرزمین سپرده اند.

نیکوکارانی که به عنوان معماران فرهنگی جامعه، با درک درست از جایگاه نظام آموزش و پرورش نشان پرافتخار خیرمدرسه ساز را برسینه دارند و با بذل مال و داشته‌های خود دغدغه‌مند فردای کودکان ایران زمین اند چرا که خوب می‌دانند، تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان‌ واجد چه جایگاهی بوده و نقشی سترگ در پیشرفت همه جانبه جوامع دارد.

تکریم، تجلیل و قدرشناسی از این گستره ایثار و بزرگواری در هیچ قامتی نمی گنجد و ارزش والای کارخیرین را با هیچ چیزی نمی‌توان جبران کرد و ارج نهاد.

با کمال احترام و ادب  به خدمات و تلاش‌های خیرین گرانقدر، این روز پر برکت را به همه عزیزان نیکوکار به ویژه خیرین مدرسه‌ساز کشور واستان خراسان جنوبی تبریک  عرض نموده و طول عمر با عزت  قرین شادی و سلامتی و تداوم اندیشه و عمل این بزرگواران  را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید   وزیر راه و شهرسازی: محور دوم بیرجند ـ قائن‌ دهه فجر ‌بهره‌برداری می‌شود

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها