قصد دشمن از عملیاتی کردن مؤلفه‌های جنگ ترکیبی سست کردن چارچوب‌های نظام است

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: کشف حجاب، یک حرکت سیاسی، فرهنگی در راستای تحقق مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمن است و قصد آنها از این کار سست کردن چارچوب‌های نظام است.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت ظهر امروز در ستاد عفاف و حجاب خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن قصد دارد با عملیاتی کردن مؤلفه‌های جنگ ترکیبی، چارچوب‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام تصریح کرد: در بین مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمن، دو موضوع اقتصادی و کشف حجاب، مهمتر از بقیه موارد است لذا مقابله با آنها نیز کارهای جدی‌تری را می‌طلبد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار به این نکته اشاره داشتند که شکل گیری تغییرات و تحولات جهانی در راستای تضعیف جبهه غرب است گفت: تمام این اتفاقات که نظم جهانی را متأثر ساخته در راستای تضعیف غرب و دشمن است.

قناعت متذکر شد: ایجاد دوقطبی در آمریکا، ناموفق ماندن طرح ناتوی عربی علیه ایران، اتخاذ تصمیمات ضدآمریکایی در آمریکای لاتین که حیاط خلوت آمریکا بود، آشوب‌های اسرائیل و … همه و همه تحولاتی است که نشان می‌دهد دشمنان ما در حال اضمحلال و فروپاشی هستند.

وی با اشاره به کمرنگ شدن جایگاه دلار در مبادلات تجاری دنیا اظهار داشت: دولت سیزدهم هم به طور ویژه به این موضوع ورود کرده و موفقیت‌هایی هم در این زمینه حاصل شده است.

استاندار خراسان جنوبی، حجاب را یک واجب شرعی و قانونی خواند و متذکر شد: کشف حجاب، یک حرام شرعی و سیاسی است.

قناعت ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری، کسانی که کشف حجاب می‌کنند، اگر پشت پرده‌های این اقدام را بدانند و درست تبیین شوند، قطعاً این اشتباه را ادامه نخواهند داد.

بیشتر بخوانید   دستگیری یک سارق و یک مالخر در شهرستان بیرجند

وی، دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور را لازم الاجرا برشمرد و تأکید کرد: انتظار این است که دستگاه‌ها به طور جدی پای کار بیایند و در زمینه اجرایی این دستورالعمل‌ها عزم و اراده‌ای جدی داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی به جهت تدین و دین مداری مردم، از استان‌های شاخص در بحث عفاف و حجاب است و این ویژگی باید تقویت شود.

قناعت تأکید کرد: همان گونه که سایر قوانین لازم الاجراست و مردم انتظار دارند به صورت کامل و جامع اجرایی شوند، اجرای قانون عفاف و حجاب نیز باید در دستور کار همه حوزه‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به خواسته مردم مبنی بر اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب از تمام مسئولین، دستگاه‌های اجرایی و حوزه قضایی استان  انتظار می‌رود در این زمینه اهتمام ورزیده و در برخورد با خاطیان جدیت داشته باشند.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها