دستگیری یک سارق و یک مالخر در شهرستان بیرجند

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان یک سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر و 9 فقره سرقت را کشف کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ احمدرضا کارگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی”کلانتری 13” شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را شناسایی و دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بيان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به 9 فقره سرقت اعتراف كرد.

کارگر با اشاره به اینکه در بازجوئی های تخصصی و پليسی از سارق دستگیر شده، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد؛ تصریح کرد: در این خصوص 2 متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پايان به مردم توصيه كرد: خودروهای خود را به سيستم ايمني مجهز کرده و از نگهداري اشياء و اموال قيمتي و وجه نقد در وسایل نقلیه خودداری کنید.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۶ هزار میلیارد تومان در صنعت خراسان جنوبی سرمایه گذاری شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها