کشف بيش از ۱۲۵ کيلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران و مرزبانان خراسان جنوبی

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی از کشف بيش از ۱۲۵ کيلوگرم مواد مخدر در ۲ عمليات جداگانه توسط مرزداران و مرزبانان استان خبر داد.

به گزارش” پیام خاوران “، سردار حسين دهکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر در مرزهی استان، مرزداران و مرزبانان توانستند با اشراف اطلاعاتی و همچنين طرح ريزی مناسب عملياتی در عمليات‌های جداگانه مقدار ۱۲۵ کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و کريستال را کشف و ۵ نفر متهم را در اين رابطه دستگير کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی ادامه داد: ۳ کيلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع کريستال با اشراف اطلاعاتی مرزداران و مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزي ماهيرود از قاچاقچيان اتباع کشور افغانستان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در عملياتی ديگر مرزداران و مرزبانان از قصد قاچاقچيان مواد مخدر مبنی بر حمل و جابجايی محموله ترياک با خبر شدند که با همکاري کارکنان فرماندهی انتظامی، توقيف محموله مواد مخدر و دستگيری قاچاقچيان را در دستور کار خود قرار دادند.

دهکی بیان کرد: با طرح ريزی مناسب عملياتی با توجه به اشراف بر منطقه، نيروهای عملی کننده به صورت ضربتی وارد عمل شدند و قاچاقچيانی که در مواجهه با مأمورين ناکام مانده بودند راهی جز تسليم شدن نداشتند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی افزود: در اين عمليات ۳ دستگاه موتور سيکلت توقيف، مقدار بيش از ۱۲۲ کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ۵ نفر متهم نيز در اين رابطه دستگير شده است.

دهکی در پايان با عنوان اينکه اشراف اطلاعاتی مرزداران و مرزداران و همچنين استفاده از تجهيزات هوشمند با همکاری و تعامل با ديگر دستگاه‌های امنيتی و انتظامی در بالاترين سطح وجود دارد گفت: قاچاقچيان مواد مخدر و بر همزنندگان نظم و امنيت بدانند که تحت رصد اطلاعاتی نيروهای مرزبانی هستند.

بیشتر بخوانید   جشنواره زرشک(2)|از سوی "تروند زعفران "صورت گرفت: معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و زرشک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها