جشنواره زرشک(۲)|از سوی “تروند زعفران “صورت گرفت: معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و زرشک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی

شرکت تروندزعفران به منظور معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و به خصوص زرشک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی، برای چندمین سال در بزرگ‌ترین نمایشگاه مواد غذایی جهان (آنوگا) در آلمان مشارکت فعال خودرابه نمایش گذاشت.

به گزارش  « پیام خاوران »شرکت دانش بنیان تروند زعفران قاین در راستای رسالت اجتماعی خود با حضور فعال در نمایشگاه مواد غذایی انوگا در آلمان، تلاش خود را برای معرفی دو محصول استراتژیک زعفران و به خصوص زرشک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی نشان داد.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قائن گفت: هدف بزرگ تروند زعفران از ارائه دو محصول زرشک و زعفران در این نمایشگاه، ایجاد بازارهایی با ارزش افزوده بالاتر برای زرشک و زعفران ایران و توسعه فرهنگ مصرف و تسهیل مصرف روزانه زعفران به منظور افزایش تقاضای با توجه به افزایش سطح زیر کشت عنوان کرد.

محسن احتشام اظهار داشت: خراسان جنوبی پایتخت انحصاری زرشک بی‌دانه جهان به شمار می‌رود که با قدمت ۲۵۰ ساله به عنوان یکی از محصولات شاخص و مزیت‌دار این استان محسوب می‌شود و علاوه بر آورده اقتصادی، بخشی از هویت منطقه است.

وی افزود:برای معرفی این محصول با ارزش کشاورزی واستراتژیک خراسان جنوبی به بازارهای جهانی، تلاش های ارزشمندی از سوی فعالان این عرصه صورت گرفته تا ضمن معرفی این محصول مزیت دار کشاورزی خراسان جنوبی به بازار جهانی،ارزش غذایی ویژگی ها وفواید آن نیز ارائه گردد.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قائن بیان کرد: نمایشگاه مواد غذایی آنوگا آلمان به عنوان برجسته ترین نمایشگاه مواد غذایی جهان از تاریخ ۱۵الی ۱۹مهرماه ۱۴۰۲درشهر کلن برگزار شد که گروه تولیدی وکشاورزی « تروند زعفران » قاینات با حضور فعال خود در این نمایشگاه وارائه زرشک تازه وخشک باغات استان،نسبت به معرفی این محصول با ارزش گام های بلندی برداشته است.

بیشتر بخوانید   ۱۷۰ تن زرشک از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

در نمایشگاه مواد غذایی آنوگا آلمان به عنوان بزرگترین و یکی از برجسته ترین نمایشگاه های مواد غذایی جهان ۷۰۰۰غرفه از ۱۰۰کشور مشارکت کردند که حضور شرکت تروند زعفران قاین فرصت مناسبی برای شناساندن محصول زرشک ، نحوه استفاده، ارزش گیاهی ودارویی وغذایی آن به دنیا را فراهم آورد


.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها