اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در شهر بیرجند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شرکت کنندگان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در مراسم راهپیمایی روز قدس، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم اعمال خواهد شد.

وی افزود: پارک تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی (میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران، میدان قدس) و اطراف مسجد امام حسین (ع) از ساعت یک بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسجد امام حسین(ع) (خیابان شهید تیمورپور، خیابان شهید اسدزاده و پاسداران ۱و۳) ممنوع خواهد بود.

عباسی توصیه کرد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جدا خوداری کنند و به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم عزیز خواسته می‌شود از وسایل نقلیه عمومی برای عزیمت به راهپیمایی و نماز جمعه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مسدودبودن مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری ازمشکلات ترافیکی، شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   9 باند حمل و توزیع مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها