۵۴ زندانی مالی با ۷ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های خراسان جنوبی

مدیر ستاد دیه خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: در حال حاضر ۵۴ زندانی مالی در زندان‌های استان با ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی  حضور دارند .

به گزارش ” پیام خاوران ”  غلامرضا حسین‌پور شامگاه پنج شنبه در دیدار هیات امنای ستاد دیه استان با استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد:با پشتیبانی استاندار خراسان جنوبی، صنایع و اصناف بدهی این تعداد از زندانیان تامین گردد.

وی با بیان اینکه زن بدهکار در زندان‌های استان نداریم و اگر بانویی با بدهی زیر ۵۰ میلیون تومان وارد زندان شود کمتر از یک هفته پرونده او فوق‌العاده بررسی و آزادسازی انجام می‌شود اظهارکرد: گردش مالی ستاد دیه استان سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که منجر به آزادسازی ۱۳۷ زندانی شده است.

مدیر ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: روز گذشته به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که حدود ۲ میلیارد تومان بدهی مالی داشتند، با گذشت شاکیان و کمک خیران آزاد شدند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین اقدام در آزادسازی زندانیان رضایت شاکی است افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، پرونده‌ها سنگین است لذا تلاش شده که شرایط تسهیلات بانکی هم برای فرد بدهکار فراهم شود.

حسین‌پور بیان کرد: جشن گلریزان از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۷ فروردین در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می‌شود و به هر میزان که در استان کمک جمع‌آوری شود ۲ برابر از مرکز جذب خواهد شد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جان فدا| روایتی شنیده‌نشده از مقابله حاج قاسم با باندهای بین‌المللی مواد مخدر در شرق کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها