امنیت و پیشرفت امروز جمهوری اسلامی حاصل صبر و مقاومت است

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: امنیت و پیشرفت امروز جمهوری اسلامی حاصل صبر و مقاومت  و ولایتمداری است.

به گزارش “پیام خاوران“، امیر سرتیپ دوم شاطری صبح امروز در دیدار سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی صورت گرفت به موضوع امنیت و پیشرفت اشاره کرد و گفت: امنیت و پیشرفت امروز جمهوری اسلامی حاصل صبر و مقاومت  و ولایتمداری است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده  تعلیم و تربیت کشور است.

وی با اینکه آینده کشور در دانشگاه فرهنگیان رقم می‌خورد گفت: دانشگاه فرهنگیان اسوه و الگوی جامعه تربیت می‌کند و باید در این ثابت قدم باشد.

شاطری با اشاره به افتخارات دانشگاه فرهنگیان در پرورش نیروی انسانی در همه حوزه‌ها اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به خاطر پرورش نخبگان و آینده سازان کشورمان مکان مقدس و با ارزشی است و در حوزه تعلیم و تربیت، همیشه و در همه حال پیشگام تولید بوده که این مایه افتخار ما است. نقطه پیشران بخش‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، توسعه، اجتماعی از دانشگاه فرهنگیان  آغاز می‌شود.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی نیز در این نشست با تبریک روز ارتش و نیروی زمینی به نقش و جایگاه ارتش در امنیت مرز‌ها اشاره کرد و افزود: امروزه امنیت، اقتدار، آرامش و عزت ایران اسلامی به خاطر از جان گذشتگی، فداکاری و ایثار نیروهای مسلح و در این میان ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری مطلق اظهار کرد: باید همواره نقشه‌ها و تهدیدات دشمنان را بشناسیم و براساس آن خودمان را آماده کنیم.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه راهبردی در تعلیم و تربیت آینده کشور است که نیازمند نگاه ویژه همه مسئولان است.

بیشتر بخوانید   ابلاغ بخشودگی سود و استمهال بدهی کشاورزان و دامداران خسارت دیده خراسان جنوبی

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها