مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:سیمبانان زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار در صنعت برق هستند+ تصویر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با گرامیداشت روز سیمبان گفت: سیمبانان با شایستگی و توانمندی مثال‌زدنی خود، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار در عرصه صنعت برق هستند.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ، متن پیام تبریک مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بمناسبت، ۲۹ فروردین ماه ( ۱۸ آوریل)، روز جهانی سیمبان به این شرح است.

هوالفتاح العلیم

صعود و فرود ، سرما و گرما ، بحران و خطر ؛ تنها یک چیز مایه آرامش صنعت برق است :” ایثار و فداکاری سیمبانان عزیز”

در تمامی دوران هایی که صنعت برق با افتخار خدمات خود را به مردم عزیز ارائه می داده و امروز به عنوان صنعتی پیشرو در کشور مطرح است ، همواره دستان توانمند و ایثارگری سیمبانان عزیز ، برگ زرینی بوده که بر این دفتر پر افتخار نقش بسته است.

سیمبانان با شایستگی و توانمندی مثال‌زدنی خود، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار در عرصه صنعت برق هستند و رسالت عظیم خدمت را جانانه به سرمنزل مقصود رسانده اند.

اینجانب از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران سیمبان که مایه فخر و مباهات برای شرکت هستند قدردانی نموده و امیدوارم به پشتوانه زحمات شبانه روزی این عزیزان و سایر همکاران بتوانیم خدماتی شایسته و در خور مردم ارائه نمائیم؛ از خداوند متعال توفیق بیش از پیش برای این تلاشگران عزیز مسئلت دارم.

مهدی دادگر

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۸ راهکار ساده برای کم کردن مبلغ قبض برق

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها