پیام تبریک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بیرجند به مناسبت عیدسعید فطر

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی بیرجند در پیامی عید سعید فطر را همه دوستان و میهمانان خدا به ویژه فعالان اقتصادی واعضای اتاق بازرگانی ، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند تبریک گفت.

به گزارش پیام خاوران ” متن پیام تبریک سید علی خیریه  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی بیرجند  به این شرح است

گذشت، ماه خدا و رسید، عید صیام                  به هر دو باد، درود و به هر دو باد، سلام

چه زیبا بود آن لحظات قدسی که اهالی لاهوت غنچه غنچه اجابت را بر زمین خشکیده دستهای لرزان ناسوتیان می کاشتند و زمزمه العفو درماندگان خاک با ربنای قدسیان افلاک در هم گره می خورد و در بارگاه احدیت اعتبار می یافت .

عید فطر، ضیافتی است برای تناول از مائده تقوا و پایان این میهمانی خدایی، عید قبول است؛ عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکرهای شبانه، عید مهار خواسته‌ها و خودخواهی‌‌ها، عید محرومان و گرسنگان.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادت های مخلصانه همگان در ماه ضیافت الهی، حلول ماه سراسر خیروبرکت شوال و طلوع عید سعید فطر ،عید بندگی و دلدادگی و روز چیدن میوه های استجابت را به همه دوستان و میهمانان خدا به ویژه فعالان اقتصادی واعضای محترم  اتاق بازرگانی ، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند تبریک عرض می نمایم و عافیت و عاقبت بخیری همه را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

 

سید علی خیریه

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی بیرجند

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی اجرا شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها