تصادف در کاروان عروسی با یک کشته و ۴مصدوم

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی گفت:برخورد ۲ سواری پژو با یکدیگر در شهرستان بیرجند یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز ۲ سواری پژو در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهرستان بیرجند در کاروان عروسی با یکدیگر کورس گذاشته که هر ۲ خودرو پس از برخورد با یکدیگر واژگون می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی افزود: متاسفانه در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داد و ۴ نفر دیگر مصدوم که به بیمارستان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: بلوار پیامبر اعظم بیرجند از معابر حادثه‌خیز است و نبود سیستم‌های کنترل هوشمند تخلفات و عدم رعایت قوانین رانندگی توسط برخی از رانندگان باعث شده، حوادث این بلوار خسارات جانی و مالی زیادی داشته باشد.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند نیز در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۰۰:۱۱ دقیقه بامداد پس از اطلاع رسانی شهروندان و اعلام وقوع این حادثه آتش‌نشانان از دو ایستگاه ۵ و ۲  برای امدادرسانی به سوی بلوار کمربندی پیامبر اعظم (حوالی میدان نماز) رهسپار شدند.

در این تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ هنگام حرکت در مسیر بلوار به علت نامعلوم کنترل خود را از دست داده و به شدت با خودرو ۲۰۶ و پایه بتنی چراغ برق  موجود در حاشیه بلوار برخورد و موجب واژگونی پژو ۲۰۶ شد.

شدت حادثه به حدی بود که پایه بتنی چراغ برق حاشیه بلوار از جا کنده شده و راننده ۲۰۶ از خودرو به بیرون پرتاپ شده بود و سه سرنشین دیگر آن در وضعیت وخیمی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار بودند.

بیشتر بخوانید   نظر مساعد سازمان ملی زمین و مسکن با مطالبات استان خراسان جنوبی

آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه ضمن ایمنی‌سازی محل و نصب علائم هشدار دهنده به رفع نشتی شدید سوخت خودرو ۴۰۵ اقدام و همزمان گروهی دیگر مصدومین را رهاسازی و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

در ادامه عملیات عوامل تیم اتفاقات برق، اقدام به قطع برق منطقه کرده و سپس آتش‌نشانان با توجه به نشت بنزین از خودرو ۴۰۵ ضمن قطع بست‌های باطری ایمن‌سازی محل را انجام دادند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها