خدمت رسانی بی وقفه به مردم سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی خراسان جنوبی در پیامی، روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و گارگر را به کارکنان این شرکت و خانواده بزرگ صنعت برق استان ، تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، متن پیام مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است:

هوالفتاح العلیم

انرژی برق در حال حاضر یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین مولفه‌های زندگی انسان است که بدون وجود این نعمت، زندگی و حیات آدمی مختل خواهد شد و نمی‌توان بالندگی و توسعه اقتصادی میهن عزیزمان را حتی لحظه‌ای بدون برق تصور کرد.

مایه مباهات است که تلاش خالصانه همکاران عزیزمان در صنعت برق استان خراسان جنوبی عامل اصلی گردش چرخ تولید این استان و مایه رفاه و آسایش هم استانی های عزیز بوده است.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، همواره خدمت رسانی بی وقفه به شهروندان این استان را سرلوحه کار خود دانسته و توانسته است به پشتوانه تلاش و همت کارکنان متعهد و توانمند خود با بهبود شاخص های فنی در جهت سیرتوسعه استان خراسان جنوبی، گام های بلندی برداشته و در بحران ها و شرایط سخت، پاسخگوی نیازهای مشترکان باشد.

فرارسیدن۱۰ اردیبهشت ماه “روز ملی صنعت برق ” و ۱۱ اردیبهشت” روز جهانی کارگر”  را به تمامی تلاشگران صنعت برق به ویژه خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی خراسان جنوبی، تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با تکیه بر الطاف بیکران الهی، رهنمود های مقام معظم رهبری و تدابیر مدیران و مسئولان این عرصه و با تقویت همدلی و همکاری همه تلاشگران صنعت برق کشور، بتوانیم در مسیر تحقق رسالت خود به ویژه در ایام تابستان و پیک مصرف برق بیش از پیش موفق باشیم.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فعالان صنعت برق، خادمانی بی منت و تلاشگرانی خستگی ناپذیر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها