فعالان صنعت برق، خادمانی بی منت و تلاشگرانی خستگی ناپذیر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی دهم اردیبهشت، روز ملی صنعت برق را گرامیداشت.

به گزارش “پیام خاوران” در متن پیام مهدی دادگر به مناسبت روز ملی صنعت برقآمده است: فعالان صنعت برق، خادمانی بی منت و تلاشگرانی خستگی ناپذیرند که رسالت خود را روشن کردن چراغ خانه هموطنان و گرداندن چرخ صنعت کشور می دانند.

بدون شک برق به عنوان عاملی برای روشنایی و شفافیت، لازمه زندگی امروزی است. عنصری که در راستای حمایت های صنعتی ارزشمند امروز به بخش اجتناب ناپذیر زندگی انسان تبدیل گردیده و نبود آن زندگی را مختل و جامعه بشری را با مشکل روبرو می کند.

برق به عنوان یکی از کاربردی ترین عناصر در حیات بشر امروز نیازمند آن است که توسط مهندسین، مدیران و کارگران این حوزه برنامه ریزی و مدیریت شود تا موجبات آرامش و پیشرفت انسانی را فراهم سازد.

امیدوارم استان خراسان جنوبی که به عنوان استانی پیشرو در حوزه تامین برق وانرژی های پایدار شناخته می شود بیش از پیش، طی مسیر به سوی موفقیت های روز افزون داشته باشد به نحوی که مدیریت مصرف برق و انرژی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت دهم اردیبهشت ماه روز ملی صنعت برق، این روز را به همه مهندسین فعال در این بخش و سایر همکارانمان در صنعت برق استان وکشور به ویژه کارشناسان و کارگران فعال در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون در خدمتگذاری شایسته و هرچه بهتر به هم استانی های گرامی را از درگاه قادر سبحان آرزو دارد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تمدید انتخاب رشته براساس‌ سوابق تحصیلی درمقاطع کارشناسی وکاردانی دانشگاه آزاد تامهرماه 1400

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها