طرح نهال کاری در راستای محرومیت زدایی خراسان جنوبی اجرا می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذاری برای نهال کاری در استان را از کارهای بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است که در راستای محرومیت‌زدایی و به همت ارتش در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت ظهر امروز در دیدار فرمانده ارشد ارتش در استان، مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش و مجری طرح نهال کاری در راستای پروژه محرومیت زدایی اظهار داشت: طرح درخت کاری که به همت مجری پروژه ارتش در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود، کاری ارزشمند، بزرگ و قابل تقدیر است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار داریم مدیران دستگاه‌های مرتبط در استان تمام قد پای کار بیایند و برای کمک به انجام این کار بزرگ از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

به گفته وی؛ محوریت انجام این کار با فرمانده ارشد ارتش در استان و در شهرستان نهبندان نیز با فرماندار خواهد بود و انتظار داریم مدیران استان با روحیه جهادی در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای محرومیت زدایی

فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی نیز  در این دیدار از تلاش این مجموعه در زمینه استفاده از ظرفیت خیرین برای محرومیت زدایی در استان خبر داد.

به گفته وی؛  در راستای اوامر فرمانده نیروی زمینی ارتش مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای از بین بردن محرومیت در قالب برنامه پنج ساله در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام می‌شود.

امیر شاطری با اشاره به اینکه در خراسان حنوبی شهرستان نهبندان برای این منظور انتخاب شده افزود: خراسان جنوبی مهد علم، ایمان، تقوا، صداقت و مردانگی است که بهترین انسان‌ها در آن پرورش یافته‌اند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد، فردا در بیرجند برگزار می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها