جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد، فردا در بیرجند برگزار می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان جنوبی گفت: جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد، فردا در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا حسین‌پور در جمع خبرنگاران اظهار  داشت: پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همه ساله در نیمه رمضان انجام می‌شد و امسال به دلیل تعطیلات نوروزی کمی به تعویق افتاد.

وی افزود: جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فردا ساعت ۱۶:۳۰ در سالن غدیر سپاه در بیرجند برگزار می‌شود و جشنی نیز دیروز در شهرستان فردوس برگزار شده است؛ در طبس نیز در نیمه رمضان این جشن برگزار شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک‌های اصناف در جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان، از مالیاتشان کم می‌شود گفت: صنوفی که مالیات دارند، در صورتی که مبلغی را به حساب ستاد دیه کمک کنند، به تناسب همان مبلغ از مالیاتشان کم می‌شود که با این کار به ۲ هدف می‌رسیم؛ یکی اینکه مالیات صاحب صنف کم می‌شود و هم برای زندانیان حل مشکل صورت می‌گیرد.

حسین‌پور بیان کرد: پارسال ۳۳ درصد پرداختی‌های صورت گرفته به ستاد دیه در خراسان جنوبی، مربوط به اصناف بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز زمینه آزادی ۵ نفر فراهم می‌شود، افزود: پارسال زمینه آزادی ۱۳۰ نفر در خراسان جنوبی فراهم شد که بدهی آن‌ها ۱۶۲ میلیارد تومان بوده است و حدود ۱۰۸ میلیارد تومان آن را شاکیان بخشیدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان جنوبی گفت: از مردم درخواست داریم تا کمک‌های خود را به ستاد دیه پرداخت کنند تا بتوانیم از طرق مختلف زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار هستند و بزهکار نیستند، افزود: هم اکنون ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد با ۲۱ میلیارد تومان بدهی در زندان های خراسان جنوبی محبوس هستند.

بیشتر بخوانید   ثبت اطلاعات بیش از 90 درصد تاسیسات شرکت گاز خراسان جنوبی در پایگاه داده مکانی GIS

حسین‌پور بیان کرد: خراسان جنوبی پارسال رتبه اول کسب رضایت شاکی را در کشور کسب کرد و با کمک مردم می‌توانیم این رتبه‌ها را تکرار کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها