دیدارو خداقوت متفاوت فرمانده سپاه خراسان جنوبی با کارگران ساختمانی در بیرجند+ تصاویر

همزمان با ۱۱ اردیبهشت روز  کارگر، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با حضور در جمع کارگران ساختمانی بیرجند ضمن عرض خداقوت، از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش پیام خاوران، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مناسبت روز کارگر با حضور در ایستگاه کارگران ساختمانی و ضمن عرض خداقوت و تبریک روز کارگر با آنان دیدار و گفتگو کرد.

امروز ایستگاه‌های کارگری خیابان بهشتی و میدان انقلاب بیرجند میزبان یک مهمان ناخوانده بودند که برای عرض خدا قوت به دیدار کارگران ساختمانی رفته بود.

عزیزانی که برای کسب روزی حلال در ایستگاه کارگری حاضر می‌شوند امروز ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر میزبان سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان بودند.

وی که به صورت سرزده در جمع کارگران ساختمانی حاضر شده بود بر اهمیت و جایگاه کارگران در اقتصاد و توسعه تأکید کرد.

سردار مهدوی هدف از این بازدید را عرض خدا قوت و تبریک روز جهانی کارگر عنوان کرد و افزود: تقدیر از کارگر نباید محدود به یک مناسبت خاص باشد و در طول سال باید این مسئله مد نظر باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات و منویات مقام  معظم در مورد کار و کارگر گفت: برای سربلندی کشور باید به وضعیت کارگران رسیدگی کنیم و نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کارگران موتور محرک اقتصاد و تولید در کشور هستند اظهار داشت:جامعه کارگری ما در خدمت نظام و انقلاب بوده و دشمنان را طول تاریخ انقلاب مأیوس کرده و اکنون وظیفه همه مسئولان این است که به خواسته‌ها و دغدغه‌های کارگران توجه ویژه داشته باشیم.

در این دیدار صمیمی که رئیس بسیج کارگری استان و جمعی مسئولان سپاه استان حضور داشتند تعدادی از کارگران به بیان خواسته‌ها و مشکلات خود پرداختند و در پایان با اهدا شاخ گل و بن خرید کالا از زحمات کارگران قدردانی شد.

بیشتر بخوانید   بیش از ۳ هزار سرباز وظیفه در خراسان جنوبی در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها