بیش از ۳ هزار سرباز وظیفه در خراسان جنوبی در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳ هزار و ۵۱۸ سرباز وظیفه با شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای یک مهارت را فرا گرفتند.

به گزارش “پیام خاوران“، حسن کامرانی‌فرد صبح امروز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و ارج نهادن ایثار و رشادت نیروهای مسلح اظهار داشت: با فرصت‌های ایجاد شده در سال گذشته ۵۱۴ هزار و ۲۶۰ نفر ساعت دوره اموزشی برای سربازان وظیفه در سطح استان اجرا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ساعت اموزش ۲۹۷ هزار نفر ساعت در آموزش در محیط واقعی کار و مابقی در کارگاه‌های آموزشی اجرا شده است.

وی توجه به اجرای حرفه‌های جدید و مورد نیاز بازار کار و استفاده از ظرفیت استاد کاران مهارتی را از جمله برنامه‌های این اداره کل برای تقویت مهارت آموزی در بین سربازان وظیفه استان دانست و گفت: اکنون شرایطی برنامه ریزی شده که هر سرباز وظیفه پس از اتمام دوره خدمت خود صاحب یک مهارت و مسلط به انجام یک کار و حرفه باشد.

کامرانی فرد ادامه داد: از ابتدای امسال ۹۶ حرفه مورد اقبال سربازان وظیفه استان بوده که آشپز سنتی، برقکار ساختمان، سرویس و نگهداری خودرو ، پیرایشگر مردانه، تعمیر کار برق خودرو ،کارور icdl جزوه پر تعدادترین دوره‌های برگزار شده بودند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نقش خبرنگاران در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها