اختتامیه جشنواره هنری سینمایی “ایران جوان بمان” ۱۵ تیرماه در بیرجند برگزار می‌شود

سرپرست امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اختتامیه جشنواره ۱۵ تیرماه در بیرجند برگزار می‌شود.  

به گزارش “پیام خاوران“، مرضیه صابری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اولین جشنواره هنری سینمایی ایران جوان بمان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره هنری سینمایی ایران جوان بمان به منظور افزایش و ترویج فرهنگ جولنی جمعیت و فرزندآوری برگزار می‌شود افزود: چالش‌های کاهش جمعیت و خطرات پیش رو، چالش‌ها و تهدیدهای سالخوردگی جمعیت استان، ترویج پدر و مادر شدن زوج‌ها، آثارمنفی طلاق در جامعه و آثارمنفی سقط جنین بر روح و جسم افراد، ترویج الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی، ترویج الگوی ازدواج آسان، به هنگام و پایدار از اهداف برگزاری جشنواره است.

سرپرست امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آثار در قالب پوستر،کاریکاتور، فیلم، موشن گرافی، تا تاریخ ۲۵ خردادماه به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان طالقانی، مجتمع فدک موسسه ثمین فیلم واحد شش ارسال کنند.

صابری با بیان اینکه علاقه‌مندان به ورکشاپ هم می‌توانند در سایت جشنواره ثبت نام کنند که این دوره آموزشی با حضور اساتید کشوری در حوزه فیلم پوستر کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی گفت: اختتامیه جشنواره در ۱۵ تیرماه امسال با حضور میهمانان کشوری و استانی در بیرجند برگزار می‌شود و داوران این جشنواره از داوران استانی و کشوری هستند.

سرپرست امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمامی ارگان‌های فرهنگی، هنری و دانشگاه‌های استان همچنین آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرمندان سراسر استان خواست تا با حضور فعال در این جشنواره موجبات مشارکت و حضور حداکثری و باکیفیت را فراهم آورند.

صابر گفت: جشنواره «ایران، جوان بمان» به منظور جوانی جمعیت و تولید آثار فاخر در این راستا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بیرجند و موسسه ثمین فیلم خاوران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید   آغاز برداشت آنغوزه شیرین از سطح 625 هکتار اراضی قاین

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها