رئیس عقیدتی سیاسی فراجا سخنران مراسم گرامیداشت شهدای اردیبهشت ماه در بیرجند است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در بیرجند سخنرانی می‌کند.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام و المسلمین مشرفی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت شهدای اردیبهشت ماه اظهار داشت: خداوند متعال بندگان شایسته‌ای دارد که در مقابل نقشه دشمن ایستاده‌اند و قد علم کردند تا نور چراغ اسلام و دین پرتلالو بماند و بر فروغش افزوده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در انقلاب و اسلام در ۴۵ سال اخیر دو امنیت به هم گره خورده داریم که عبارتند از امنیت سرزمینی و فیزیکی و امنیت فکری و اندیشه‌ای. برای امنیت فیزیکی مردان مردی داریم که پیوسته در صحنه بوده و هستند و چنان دشمن را ناکام کرده که از اقتدار نیروهای مسلح ما به وحشت افتاده است.

وی افزود: در عرصه فکری و اندیشه نیز که اساس کار است برای اینکه نقشه دشمن برای انسانها شفاف شود و آدمها بدانند در مقابل، گرگ بدطینت که هستی، فرزندان و سرمایه‌های آنان را غارت می‌کند کسانی بوده و هستند که انسان‌ها را آگاه کنند و دشمن که برای هر دو امنیت نقشه کشیده و مخالف است را ناکام می‌گذارند.

مشرفی بیان کرد: در جنگ ترکیبی، انسان‌های بسیار شریف و پاکباخته‌ای مورد هدف قرار گرفتند که پای دو هدف بزرگ امنیت فیزیکی و امنیت اندیشه ایستادند و الحمدالله به لطف پروردگار، دشمن سیلی محکمی دریافت کرد و علیرغم اینکه نقشه آنها خیلی مهندسی بود اما خواست خدا، امام جامعه و امت؛ قوی‌تر از نقشه دشمن بود اما دشمن دست و پا می‌زند و از کار نمی‌نشیند ولی جهاد تبیین ما قرص و محکم پابرجاست و باید تا آخرین نفر را بیمه کنیم تا مردم و جوانان ما در نقشه دشمن نیفتند.

بیشتر بخوانید   6 ساعت جستجو برای یافتن جوان 21 ساله در ارتفاعات روستای رزگ بیرجند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرسان جنوبی گفت: در روزهای اخیر، ما شهدای عزیزی را از روحانیت، نیروی انتظامی و مردم تقدیم کردیم.  شهید عزیز آیت‌الله سلیمانی، شهید فداکار پلیس علیرضا شهرکی و همسر ایشان و شهید جوان سبزواری شهید حمیدرضا الداغی برای ادامه این مسیر نورانی برای حفظ مرزهای جغرافیایی و عقیدتی به شهادت رسیده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدا افزود: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰ با حضور مردم شریف و شهید پرور شهرستان بیرجند در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها